مختصری درباره ی دپارتمان زبان انگلیسی

فراگیری زبان انگلیسی به عنوان زبان دوم برای کودکان ما بسیار نیاز و مهم است . در این فعالیت زبان آموزان با فعالیت هایی که صورت می دهند، به ما این احساس خوب را می دهند که از تماشای گام­های مطمئنی که در این مسیر بر می دارند، لذت ببریم.

  • مطلوب است که دانش آموزان زمانی خاص جهت مطالعه و انجام فعالیت های درس زبان در منزل داشته باشند، نقش والدین محترم در رعایت این زمان کمک بزرگی به پیشرفت فرزندانمان خواهد کرد.
  • از شیوه های مؤثر تقویت فراگیری زبان انگلیسی استفاده از برنامه های تلویزیونی و بازی های کامپیوتری می باشد، که همراهی والدین با دانش آموزان در تماشای این برنامه ها می تواند عاملی مؤثر در بهبود روند یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان باشد.
  • با فرزندان­مان اشعار انگلیسی را بخوانیم.

تحصیل در برترین مدارس و دانشگاهای جهان

از فواید یادگیری زبان، پذیرش از بهترین و معتبرترین دانشگاه ها و مدارس جهان است.

علم

در دنیای علم به طور گسترده از اصطلاحات و لغات انگلیسی استفاده شده و همواره لغات جدیدی نیز وارد فرهنگ لغات علمی می شوند. بنابراین برای درک درست آنها دانستن این زبان الزامی است.

مهاجرت صحیح

برای مهاجرت کردن به کشوری انگلیسی زبان، اگر زبان انگلیسی ندانید کاستی بزرگی در پرونده خود خواهید داشت. بنابر این یادگیری زبان انگلیسی یکی از مهم ترین موارد مهاجرت است

اینترنت

جالب است بدانید بیش از ۵۵ درصد محتوای قرار گرفته بر روی اینترنت به زبان انگلیسی است. به همین خاطر عده کثیری از کاربران اینترنت به سمت یادگیری زبان انگلیسی سوق پیدا کردند. می توان گفت کلید اینترنت، زبان انگلیسی است.

فرصت های شغلی بهتر

اگر به آگهی های استخدامی اکثر شغل ها نگاهی بیندازید در لیست نیازمندی های احراز، دانش زبان انگلیسی در جایگاه های اول گرفته است که اهمیت آنرا نشان می دهد. اگر به دنبال یافتن کار در کشوی دیگر هستید در آن صورت دانستن زبان الزامی است.

نویسنده ی بهتری خواهید شد

یکی از بهترین راه ها برای درک زبان انگلیسی نوشتن آن است. هرچه بیشتر بنویسید ریزه کاری ها و ظرایف آن زبان را بهتر متوجه خواهید شد. با این کار کتابخوان بهتری شده و نهایتاً قوه تخیل خود را تقویت می کنید.

چشم انداز :

” دپارتمان زبان دبستان نیمرخ مفتخر است با ساختاری منسجم و نظارتی مستمر تسهیل گر فرآیند یادگیری زبان و توانمندسازی دانش آموزان در مهارت های چهارگانه ( Listening, Speaking,  Reading و Writing ) باشد و همچنین دروس تخصصی علوم و ریاضی (Math & Science) در قالب زبان انگلیسی هم به دانش آموزان تدریس شود.

این مجموعه با ایجاد روحیه ی کار تیمی و مشارکت دانش آموزان در پروژه ای جذاب و مفید تاکید بر بومی سازی محیط کلاس و مدرسه (Creating a native environment) دارد.

امید است با همکاری و همدلی والدین عزیز شاهد رشد و پیشرفت این سیستم باشیم. “

سرکار خانم ساناز رهنما

سرکار خانم ساناز رهنما

معاونت آموزشی دپارتمان زبان

سرکار خانم ماهرخ میرضایی

سرکار خانم ماهرخ میرضایی

مدرس زبان انگلیسی